יום חמישי, 26 בנובמבר 2020

משימה במדעים לשיעור א סינכרוני

 

תלמידים ותלמידות יקרים ויקרות,

 

השיעור הא-סינכרוני היום יחולק לשלושה חלקים:

 

א. חלק ראשון- חובה

 

מכיוון שאנו לומדים על מבנה הלב- עליכם לבחור שיר שאתם אוהבים להאזין לו, להאזין לו ולכתוב פסקה המתארת מדוע בחרתם בשיר זה בתור שיר שאתם אוהבים.

 

 

רשות- ממני אליכם

 

אני מצרפת לכם שיר שאני אוהבת ושמעורר בי השראה:

 

https://www.youtube.com/watch?v=BPNTC7uZYrI&ab_channel=Coldplay

 

מי שרוצה לצפות בו ולהאזין לו- מוזמן/ת!

 

במידה וצפיתם, האזנתם ואהבתם- כתבו לי מה אהבתם בו.

 

ב. חלק שני- חובה

 

ביצוע משימה "כושר גופני ופעילות הלב" בילקוט הדיגיטלי- מומלץ לעשות בזוגות בכדי שתוכלו לעזור אחד לשני/ה ולחשוב יחד!

 

ג. חלק שלישי- חובה

 

שויכה לכם טריויה על גוף האדם בילקוט הדיגיטלי- בדקו עד כמה אתם מכירים אותו!

 

 

את כלל המשימות יש להגיש עד תום השיעור למייל שלי: yarakocz@gmail.com

 

*את המשימה באופק (הילקוט הדיגיטלי) אין צורך לשלוח לי במייל- אקבל עדכון אוטומטי שהגשתם/ן.

 

 

עבודה מהנה!

 

יעל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה