יום שבת, 29 בפברואר 2020

תרגיל למדיה מרחוק בחירום 2020

תלמידים יקרים,


היום (בתאריך 1/3/2020) עם סיום הלימודים מתקיים תרגיל  ללמידה מרחוק בחירום לכל כיתות בית הספר במחוז ת"א-מרכז, בו יתרגל כל תלמיד בביתו למידה מרחוק בהנחיית מוריו. מטרת התרגיל היא לתרגל ולבדוק את היכולת לקיים למידה ותקשורת בין מורים לתלמידים בעתות חירום. 
היום אחר הצהריים לאחר שתגיעו לביתכם, הנכם מתבקשים להיכנס לבלוג הכיתתי ולרשומה זו, ולבצע את המטלות המפורטות בהמשך. תוכלו לבצע את המטלות עד השעה 22:00. הפעילות חובה!
לפניכם משימה בנושא פורים.
נא ענו על השאלה הבאה. את התשובה לשאלה כתבו כתשובה לבלוג.



"משנכנס אדר מרביi בשמחה"

בחודש אדר (ולפעמים עוד קודם לכן) מתחילה ההתלבטות : למה
להתחפש השנה? לדמות הגיבור או סתם למוכרת זקנה?.
רבים מתלבטים בשאלה- האם להשקיע בתחפושת קנויה? או להכין תחפושת בלעדית?

אפרת, תלמידה כיתה ו':" למי יש כוח לזה עכשיו? לא לישון במשך לילות, רק לשבת
ולתפור או לנסות למצוא את הכובע המיוחד שנמצא אצל סבתא ברכה במחסן."
דן, תלמיד כיתה ה':" הסיבה הראשונה היא שזה פשוט כיף. פעם בשנה אפשר ליצור
משהו מיוחד שהוא רק שלך , שביחד עם כל המשפחה יושבים ומתכננים , בוחרים
ומעצבים ולבסוף מרגישים מאוד מקוריים וייחודים".

עם מי מהתלמידים אתה מסכים? הבע דעתך בנושא :"תחפושת קנויה או תחפושת
בהכנה עצמית"? בסס תשובתך בשילוב נימוקים ודוגמות .



איך כותבים תגובה בבלוג
1.      בחרו  (תחת הפוסט):  >הוסף תגובה[      או  >השב[        או  >אין תגובות  
2.      הקישו את דבריכם בתיבה הלבנה, תחת הכותרת "הוסף רשומת תגובה"
3.      בחרו  בתיבה ליד "הגב כ:"
4.      בחרו >שם/כתובת אתר
5.      כתבו בתיבה תחת "שם" את שמכם המלא
6.      בחרו  >המשך
7.      בחרו  >פרסם

33 תגובות:

  1. תחפושת בהכנה עצמית בגלל שלפעמים כיף להיות יצירתי נכון שזה לוקח הרבה זמן אבל יוצאת טובה

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מסכימה עם דן כיוון שכך אפשר קודם כל להנות מההכנה ואם עושים את זה עם משהו אפשר להנות ולבלות זמן איכות וגם אפשר להפוך את פורים למשהו יותר מיוחד שעושים רק פעם בשנה כמו שדן אמר רוני פריד מ-ה'1

      מחק
  2. תחפושת בהכנה עצמית בגלל שלפעמים כיף להיות יצירתי נכון שזה לוקח הרבה זמן אבל יוצאת טובה. נטלי אטנלוב הללן (קודם לא כתבתי שם)

    השבמחק
  3. אני חשבת שדן צודק כי פורים חוגגים רק פעם בשנה לדעתי זה יותר כיף להמציא ,לכנן וליצור תחפושת מיוחדת שתהיה רק שלי .מיקה ק כיתה ג1.

    השבמחק
  4. איתי ויינשטיין1 במרץ 2020 בשעה 16:52

    אני מסכים עם דן.
    אני בעד תחפושת בהכנה עצמית מכיוון שבהכנה עצמית לא מכינים תחפושת כל יום אז זאת חוויה שאתה יחד עם חברים או משפחה מכין תחפושת.

    איתי כיתה ה'1.

    השבמחק
  5. אני לא מסכימה עם אף אחד מהתלמידים כי תחפושת כנויה היא צפויה ותחפושת מהכנה עצמית לוקחת הרבה זמן לדעתי ליקנ

    השבמחק
  6. נראה לי שדן צודק מפני שפורים חוגגים רק פעם אחת בשנה ולדעתי צריך לנצל את זה כדי ליצור ולהיות אומנותי,רוני שגיא ג1.

    השבמחק
  7. ליקנות אביזרים ומיזה להכין תחפושת מקורית
    הלל הרפז זאות וזאות שליפני

    השבמחק
  8. אני מסכים עם דן. אמנם אני לא מכין תחפושות לפורים, אבל אני אוהב להכין ולתפור עם אחות ואמא שלי דברים כמו בובות...
    (גילאי, ד"ש לכל הכתה)

    השבמחק
    תשובות
    1. דעה מעולה!!, לדעתי אתה התלמיד הכי טוב בכתה.
      (אורית יורגנסון)

      מחק
  9. איה בן ציון1 במרץ 2020 בשעה 17:45

    אני בעצם חושבת שצריך לעשות תחפושת בהכנה עצמית מכיוון- פורים הוא רק פעם בשנה אבל חג שונה מכול שער החגים חג שאתה יכול בעצם להיות מישהו אחר, שונה מכל השער ותחפושת קנויה זה רק- שוטר, ליצן או מכשפה או דברים רגילים כמו זה.אבל תחפושת שאתה מכין לעצמך אתה יכול לעשות אותה שונה ומיוחדת משל כל השאר, חוץ מזה לדעתי זה יותר כיף להכין אתה לעצמך תחפושת בגלל שזה יותר כיף לשבת עם כול המשפחה ולהכין את התחפושת( אני כול שנה מכינה לעצמי תחפושת)
    איה כיתה ה'1��

    השבמחק
  10. אני מסכימה עם דן כי אני חושבת שזה באמת כיף ליצור ולהכין תחפושת משלך עם חברים או משפחה .

    השבמחק
  11. אני מסכימה עם דן כי זה כיף ליצור ולהכין תחפושת משלך עם החברים או עם המשפחה.

    השבמחק
  12. אני מסכים עם איה כי זה גם לא עולה כסף וגם כי זה כיף להכין תחפושות (למרות שלצערי אני לא יכול) ואתה יכול להכין תחפושת פעם בשנה כלומר יש לך הזדמנות אחת בשנה להכין תחפושת
    יותם פרי כיתה ה1

    השבמחק
  13. בנימין מישורוב1 במרץ 2020 בשעה 18:52

    לדעתי, כל שנה צריך להכין תחפושת בעצמך, לא רק שזאת עבודה מאוד יצירתית וכיפית, אלא גם שהתחפושות מסין גם לא איכותיות, לא תמיד יפות ולא מבטאות את יצירתיותך, ועוד בנוסף לזה - לא תמיד יש את התחפושות בגלל כל מיני וירוסים (קורונה).

    השבמחק
  14. מטי מנטל, כיתה ה11 במרץ 2020 בשעה 19:06

    אני מסכים עם דן בגלל שליצור תחפושת זה יותר מקוריות ואפשר ליצור דברים שאין לאף אחד ומתאים לגודל שלך

    השבמחק
  15. אני מסכימה אם דן מיפני שזה כיף ליצור דברים במו ידיי ליישם רעיונות מי של עצמי ליצור משהו מיוחד כי רק פעם בשנה יש פורים ומותר להיות דמות אחרת

    השבמחק
  16. הכי כיף להכין תחפושת יחד עם המשפחה ,כך זה יוצה מאוד יצירתי ולפעמים מאתגר בגלל הרבה מחשבה יצירתיות מצד כל אחד.פיטר ה'1

    השבמחק
  17. אני מסכים עם דן וכדאי להכין תחפושת ביתית כי אם רוצים להתחפש למשהו מקורי ויצירתי עדיף להכין בכוחות עצמינו. רזיאל גוטקינד ה'1

    השבמחק
  18. אני לא בעד לקנות תחפוסת כי חלק מהחביה זה להחין ולדעתי התחפוסת יוצת יותר תוב

    השבמחק
  19. אני מסכימה עם דן, שעדיף להכין תחפושת בבית ולא לקנות, מכיוון שאני חושבת שזה מהנה ליצור לבד, לחשוב על רעיון ולהגשים אותו במציאות, כך שיראה בדיוק כמו שדימיינתי. אני גם נהינת מתחפושת שיש רק לי ולא לאף אחד אחר. אורן ה-1

    השבמחק
  20. אני מסכים עם דן, שהכי כדאי להכין תחפושת. אני חושב כך כי להכין תחפושת זה מקורי וכייף. כשמכינים תחפושת אתה יכול להנות גם מההכנה, וגם לחשוב על רעיונות מקוריים שאי אפשר לקנות אותם.

    השבמחק
  21. אני מסכימה עם דן כי זה כיף ליצור ולהכין תחפושת משלך עם חברים או משפחה

    ( מיקה שמי )

    השבמחק
  22. אני מסכימה עם דן כי:
    1.אם כולם היו קונים את התחפושות שלהם אז כנראה שעוד מישהו יתחפש כמוך לאותו
    דבר וזה לא נעים לשני הצדדים ואתה מרגיש לא מקורי.
    2.זה מאוד כיף לבנות תחפושת עם המשפחה וזה הופך לפרויקט משפחתי.

    השבמחק
  23. אני חושבת שצריך לעשות תחפושת בהכנה עצמית מכיוון שתחפושת שאתה מכין לעצמך אתה יכול לעשות אותה יחודית ומיוחדת מכל השאר ולדעתי זה יותר כיף להכין אתה לעצמך תחפושת בגלל שזה יותר כיף לשבת ולהשקיע ולדעת ששלך יהיה מיוחד ויפה ושהיא רק שלך
    גל גוריון

    השבמחק
  24. אני מסכים עם דן מכיוון שלא כל יום אתה יכול להיות שונה ומיוחד כמו בפורים, מכיוון שאני מאוד אוהב את המשפחתיות שבליצור תחפושת וכמובן כי אני אוהב לעשות יצירה... איליי אור לוי ה1

    השבמחק
  25. אני מסכים עם דן בגלל שזה רק פעם בשנה וצריך להשקיע ולעשות תחפושת יפה ומושקעת,וגם בגלל שלדעתי זה חשוב להשקיע ולהיות עם המשפחה ... דוד פרטוש!!!

    השבמחק
  26. אני מסכים עם דן משום שזה הזמן שלנו בשנה ליהיות מישהו אחר, ליהיות מקוריים עם רעיונות מקוריים.

    השבמחק
  27. אני מסכימה עם דן מכיוון שכשאני קונה תחפושת אני צריכה לקחת בחשבון שלעוד ילד יהיה בדיוק את אותה התחפושת. לאומת זאת כשאני מכינה תחפושת אני יודעת בוודאות שלאף אחד לא יהיה אותה וגם אם אני אלרגית לבד מסויים אז אני יכולה ליצור תחפושת בלי הבד הזה .

    השבמחק
  28. אני מסכים עם דן מגלל שזה מפתח את הדמיון ככה אפשר למחזר ותחפוסות קניות
    מזעמות ובעיני לא כל כך יפות

    בן פולק פינטו ה1

    השבמחק